leffi all over the place

Monday, April 03, 2006

mandag

ja no har eg nett kome heim frå ein lang kveld på statoil. det var som vanleg kjempekjekt, det var nesten ingekundar, så eg brukte tida til å eta og gjera lekser. eller var eg på skulen i dag og der var helen og. ho har vore i vollyball NM i helga og dei kom på 6. plass. ho var trøyt for ho måtte spela alle kampane. ingrid har og vore på NM i helga men det var for korps. eg trur eg skal toppa denne dagen med eit dikt:

på skulen eg gjekk
kjærleik fekk
eg ikkje av helene
for ho var sur
hadde nesten migrene.

men i bilen eg fekk ho
me skratta å lo
for ho fekk is
då kom det fram eit glis

på statoil kom signi
ho ville eta boller
men eg sa det holder
dukan ikkje få dei gratis
kjøp heller ein is

i morgon skal eg på ranskurs. det gler eg meg til
god natt

3 Comments:

At 3:50 PM, Blogger Kenneth said...

hei hei hei
saag du trengte enn kommentar, fra nogen andre enn leffi... saa her komme enn sjikkeligge
jaja. kje saa moeye aa sei... rekne me eg faar enn link t min blogg, saa faar du senna skriftli soknad viss du vil ha link paa min, behandlingstid staar som regel i forhold til pristilbud...

 
At 3:51 PM, Anonymous Anonymous said...

hahahahah eg elskar deg kenneth

 
At 9:56 PM, Blogger Linda said...

Du e goe å dikta! Kem du fekk kjærleik frå då??? Koss va d på ranskurs?? Spennanes?

 

Post a Comment

<< Home