leffi all over the place

Tuesday, May 30, 2006

eg viser rompa til mobil og internett


dette kjem eg nok ikkje til å få ei oppgåve om i morgon så difor kan eg jo nytta inspirasjonen eg brått fekk til å skriva litt her. eg skal slutta å bruka msn, sms og mms. sms skal ha eit unntak og det er viss det gjelder arbeid. viss eg skal bytta vakt på statoil eller noko i den duren skal eg bruka sms, men ikkje ellers. mange måter å få kontakt med folk på er vel og bra, men det er mykje drit med det og. men sidan eg no begjekk det store feilgrepet for nokre år sidan, nemleg å tvinga mor og far til å kjøpa meg ein mobil er det eit val eg ser at er naudsynt å halda fast ved. det er liksom forventa et det skal vere mogleg å få tak i meg kvar enn eg er. eg forventar jo dat same av alle andre. svarar dei ikkje med ein gong, lurer eg på kva som er i gjerde. difor skal eg ringe mykje meir enn det eg gjer no. då er eg garantert klårt svar nesten med ein gong, og det synest eg er ein herleg tanke. eg likar mykje betre å snakka me folk enn å skriva med folk. skriving er så tungvindt. problemet mitt er at eg snøvlar litt når eg snakkar så når eg snakkar for mykje er det ingen som forstår noko av det er seier (nok ein biverknad av tastaturet sin intreden i verda, tungekrøl). no skal det verta spanande å sjå kor lenge det går før eg sender min fyrste mmelding, eller går inn på msn. det er foresten mogleg å senda mail. eg skal bruka internett, berre mykje mindre. i morgon er det eksamen i norsk sidemål, det skal verta herleg å verta ferdig med det og.
naturen er min nye heim!

17 Comments:

At 9:09 PM, Blogger Gunn said...

Viss naturen er din nye heim, kjem eg ofte på besøk:D
Eg likar naturen

 
At 9:59 PM, Blogger Linda said...

Nei å nei, ka e d eg lese! Mobil å internett e jo nesten den einaste kontakten me har, å så ska du slutta å bruga d :S Hjelpe meg... Eg får bli me Gunn på besøg te dg då, hehe :0) Kanskje eg ska bombandera deg me mellinger å så se kor lang ti d tar før du sprekke.. Ikkje at du pleie å svara så mye på mellingane... Dette bler spanande. Lykke te imårå! =)

 
At 11:54 PM, Anonymous Anonymous said...

koss forklare du då alle di siste smsane du sennte idag??

men jaffal eg e for ein verden uden sms, msn og internett. telefonringing kan godt gå ann:) men de va så møje bere før når en va liden å slapp de styre, sjøl om de e kjekt og så blir de fort klatt viss en glømme å svara osv.

 
At 1:17 AM, Blogger Cathrin said...

haha eg syns eg ser..

 
At 1:58 PM, Blogger leffi said...

eg sendte dei smsane til deg odd før eg skreiv denne bloggen. og sånn ellers kan eg meddela at det er vanskeleg å halda seg til det eg har skrive. msn skal eg greia, men eg har allereie sms problemer. eg fekk ein melding 10 min eller eg la ut bloggen i går. det var ein ja/nei melding å eg svarte i staden for å ringa... men eg har nesten slutta i alle fall og det er poenget mitt.

 
At 1:59 PM, Blogger leffi said...

til lida vil eg seie at det er mogleg å senda mail... mail skal eg ikkje slutta å lesa

 
At 2:01 PM, Blogger leffi said...

og telefonen min er på og mikrofonen og høgtalaren fungerer normalt

 
At 2:51 PM, Blogger Linda said...

Aha, så du leser mellingane altså =) Tippe du ikkje klare å hålla deg når d jelle å skriva sms nei, d e jo kjempevanskeli! Alle vett at du he mobil, å sende mellinger te deg, å d e mye enklare å senda svar på sms enn å ringa! Går fortare og.. Men lykke te =)

 
At 4:50 PM, Blogger Arielle=) said...

Lykke t Leffi! =)

 
At 5:12 PM, Anonymous Anonymous said...

okei, et prosjekt, nå senne e gleffi mell å spør ke han gjer på ¨å om han vil verme å sjå en frøyland kamp elle noko slikt, så ser me kva som skjer;)

 
At 5:14 PM, Anonymous Anonymous said...

haha, leffi svarte ja:p han hadde huskjerka sa han.. så han ville aboslutt ikkje verme å sjå kamp osv:p
eg lole

 
At 5:15 PM, Anonymous Anonymous said...

haha, bare for å toppa alt så senne han mell å seie; OPS! glømte å ringa!!

han burde jo ringt å sagt de, for ein kebab!

dette funke ikkej for han

 
At 6:55 PM, Blogger Linda said...

Hahaha!!! Stakkar Leffi =)

 
At 6:02 PM, Blogger leffi said...

det er ikkje lett!!!!!!!!!! prøv sjølve!!!111

 
At 6:57 PM, Blogger Arielle=) said...

hehe, bra at du prøve jafall Leffi.. Hadde aldri greid noge sånt eg ;)

 
At 11:25 PM, Blogger Linda said...

Eg vett at eg ikkje klare d, derfor gidde eg ikkje prøva ein gong.. =)

 
At 11:25 PM, Blogger Linda said...

E kanskje litt lettare viss du feks he et veddemål me ein person, å se kem så klare å hålla seg lengst =) Premie på den så klare d, fra taperen seff =)

 

Post a Comment

<< Home