leffi all over the place

Monday, May 08, 2006

kva skal eg gjere?!


eg ha no vore så uheldig at eg ikkje veit kva eg skal gjere til hausten! eg var på opptak til sangstudie på uis tidligare i vinter og fekk beskjed om at eg ikkje kom inn. så difor tenkte ag at acta var ein sikker vinner. no har uis endra meining og eg har fått ein plass der alikevel! så no har eg plutseleg plass to stader å eg må veljge mellom ein av dei innan to veker! livet er hardt for nokon!

på den eine sida er det nok lurt å begynna å studera med det same å verte ferdig. dessutan må eg jo halde ved like sang, gehør, musikkteori osv eit heilt år på eiga hand! og aller helst utvikla meg litt sangligt og å då må eg plutseleg ha ein sangpedagog som er dyr i drift!

men acta virkar jo og kjekt. mange ny mennesker, som trur på det sama som meg. dessutan får eg læra og erfara meir av kven gud er, og det er vel ikkje feil. men eg vert jo kjent med gud i dagleglivet og berre ikkje så mykje trur eg. det er ikkje lett å ta valg her i livet!

er det nokon som har nokon nyttige innspel er det berre å ta kontakt eller skriva ei komentar her, eg er ganske rådvil.

PS. det er foresten også ein viss fare for at eg blir kalla inn til militære!

12 Comments:

At 3:04 PM, Blogger Linda said...

Oj, så stress. D besta rådet eg har te deg e å be te Gud om råd =) Han vil nok visa dei =) D ordne seg nok

 
At 4:42 PM, Blogger Marit said...

D e nok lurt å be øve d, ja. Dessuten kan d og ver lurt å snakka me nogen så har litt peiling:)

 
At 5:05 PM, Blogger Gunn said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 5:07 PM, Anonymous Anonymous said...

Visa vei sko d stå ja.. skrivefeil..

 
At 5:22 PM, Anonymous Anonymous said...

her var det mange gode råd! takk!

 
At 12:05 AM, Anonymous Anonymous said...

hehe...ser du ikkje har alt for mange lesara, så eg legge deg ud som linke hos meg eg,så ska du se at bloggen din blir populære snart=).

 
At 2:25 PM, Blogger xd said...

Uansett ke du velge leffi, så e Gud me deg=)

 
At 2:55 PM, Blogger leffi said...

takk ann iren for at du hjelpe meg å bli populære! det er eg glad for. å du har eit godt poeng steinar. eg he nok sånn halveis bestemt meg snart nå!

 
At 3:25 PM, Blogger Arielle=) said...

Stress.. Lykke t me å bestemma dg iallefall =)

 
At 6:49 PM, Blogger irene said...

jer d du vil du. viss d e meiningå du sga gå sang greiene så komme du inn neste år og, viss ikkje får du ta d så et hint om at gud vil du sga jer noge aent. her e d fint ver:)

 
At 10:21 AM, Blogger Linda said...

Jeg vil lære deg og vise deg den veien du skal gå. Jeg lar mitt øye hvile på deg og gir deg råd. Sal 32:8

 
At 10:52 AM, Blogger ODD said...

då vert det leilegheit på meg deg og torbjørn;) men me må få gangen på ein nå då!

 

Post a Comment

<< Home