leffi all over the place

Friday, September 05, 2008

livet i kampensgata 34

no er de bokstaveleg tala år og dag sidan sist eg blogga! det gjer eg no noko med å skriv denne meir eller mindre tilfeldige bloggen, og sidan eg registerer at det er liten eller ingen blogge aktivitet ellers hjå mine venner reknar eg ikkje med at nokon kjem til å lese, så difor er det særs viktig at du som les dette komenterer viss du vil lese eit nytt innlegg av meg før eg eller du døyr.

men no til det er skulle skrive om. eg bur no i kampensgata 34 i stavanger i lag med mi gode venninne Tone (me er ikkje så gode venner at me deler sang, men akkurat så gode vener at me delar eit måltid i ny og ne og ei kanne kaffi omtrent kvar dag)

eg bakar brød kvar sundag ogi går laga eg heimelaga leverpostei. tone spiss alt eg lagar. det synes eg er kjekt.

det var alt for i dag. det er tross alt fredag.
på gjennsyn!

8 Comments:

At 9:50 PM, Anonymous Anonymous said...

Måtte jo legge igjen en kommentar siden jeg tilfeldigvis kom over bloggen din:p Det er nok et tegn på at du må fortsette å skrive=)
Flink du som baker brød hver søndag og greier! Hørtes gudd ut;) hehe
Håper alt står bra til med deg! Lenge sia!
Ha en fortsatt fin dag!
Klem Marianne (*saxpower*)

 
At 10:21 PM, Blogger irene said...

oppdatering å greier, ikkje verst! står te? komme du te bergen ein gong dette året eller?

 
At 3:49 PM, Blogger Marit said...

datt tilfeldigvis innom her, og det passa jo godt:) syns neste innlegg kan inneholde litt om din skolehverdag. Hvos du ikke har sluttet på skolen til fordel for en husmorstilværelse da;)

 
At 3:04 PM, Blogger Marie said...

det hørtes veldigt ekkelt ut å laga leverpostei!

 
At 2:25 PM, Anonymous Anonymous said...

eeeeeg leve

 
At 4:30 AM, Anonymous Anonymous said...

I wish not approve on it. I regard as warm-hearted post. Expressly the designation attracted me to study the sound story.

 
At 2:11 AM, Anonymous Anonymous said...

Good dispatch and this mail helped me alot in my college assignement. Gratefulness you seeking your information.

 
At 4:19 PM, Anonymous Anonymous said...

Easily I agree but I think the list inform should have more info then it has.

 

Post a Comment

<< Home