leffi all over the place

Thursday, May 10, 2007

konsert

i dag har det vore operakafè i sandnes kulturhus, og der var eg å song som tidlegare annonsert. oppmøte av lesarane mine var som venta lågt, men nokre ekte vener skal eg nemne ved navn, linda, gunn og vegard var så elskverdige at dei tok seg råd og ikkje minst tid til å sitje å høyre på ein heil konsert, der eg son ein duett, og var i koret på to songar.

eg synes det var ei kjekke konsert. dei andre som song var kjempegode! sjølv song eg ein sang frå operaen Don Giavanni av W.A. Mozart. teksten var oversatt til norsk så det var kjekt! no er eg sliten, det skal bli godt å såve litt no!

på gjennsyn!

bilete fins på bloggen til linda!

4 Comments:

At 11:02 PM, Blogger Linda said...

Yeah, oppdatering! Du må se på bloggen min igjen, nå har eg skreve någe onna bilde :)

 
At 11:17 PM, Anonymous Anonymous said...

Eg syns godt du kunne skreve at mor di var der, når du nemner dine ekte venner!!!!

 
At 10:10 AM, Blogger Gunn said...

Ja hurra, gjildt å høyra vår alles kjære Leif Magne! O var mor di der så fekk me ikkje treffa ho, dårleg dårleg

 
At 12:57 PM, Blogger irene said...

eg beklage at eg ikkje kom, men so m du vett bur eg i kristiansand å kan ikkje bare ta meg fri i hytt å dynevèr. eg komme ein aen gong eg

 

Post a Comment

<< Home