leffi all over the place

Thursday, October 05, 2006

fri

denne vaka her eg fri, og det fører til at eg har lite å gjere sidan ingen andre har fri denne veka. difor vil eg fortella om min spannande kvardag.

eg søv så lenge det let seg gjere. i dag vakna eg av at odd skulle på skulen eg fekk akutt frykt for hovedkålen så eg var så roleg som det lot seg gjere slik at han ikkje skulle få endå ein grunn til å hive han på meg. han gjorde ikkje det, så morgonen var behageleg.

eg sovna og vakna igjen eit par timar seinare av ein melding frå odd. han lurte på om eg hadde stole bilnøklane hans. eg trudde sjølvsakt at han var i leiligheten så eg sto opp for å snakka med han. men han hadde køyrt me reservenøkkelen sin. eg fant fort og enkel nøkklane hans på badet.

så gjekk eg å satte meg i sofaen, der blei eg lenge, eg laga meg frukost og såg godmorgen norge. det er alltid underhaldande. så spelte eg piano og varmte opp litt forsiktig.

i tolvtia øvde eg på sangleksa mi. sidan eg hadde god tid har heg faktisk oversatt alle songane mine frå tysk til norsk slik at eg veit betre kva eg syng om. eg avslørte ingen stygge ting. no har eg sett den sjuande himmel. det er så kjekt!

kanskje eg skal lage middag no?

er det nokon som har forslag til tidsfordriv gje meg beskjed!

13 Comments:

At 4:25 PM, Blogger Gunn said...

OOO imorgon kan du underhalda meg i pausen min ettersom eg er på kvernaland då:) OG BESØKA dei søte ungane i frøyland bhg!

 
At 5:23 PM, Anonymous Anonymous said...

Oj oj oj, oppdatering allereie, det likar me!

Haha, du er morosam du Leffi =)

Får dykk sanger på tysk?? Kva med dei stakkars så ikkje kan tysk.

Ja, den sjuande himmel er skam kjekt! De nye episodane er kjekkast, er så kjipt å se episoder en allereie har sett før.

Du kan få komma på besøk te meg i kjerkå!!! Du er alltid velkommen her =)

 
At 8:20 PM, Blogger leffi said...

det er nesten ingen sangar på norsk, det er tysk, fransk og italiensk som er dei språka me syng mest på. og eg syng og på alle språka så viss me ikkje kan språket må me bare læra det!

 
At 11:31 PM, Blogger Linda said...

Oj! D e jo litt sykt! Passe te den bloggen du skreiv igår =)

 
At 1:33 PM, Blogger ODD said...

alt som vert skreve her må, seiast å vere ganske subjektivt frå leif mage si sia. så ta alt det står om meg me ei klyba salt!! og eg er meste aldri heime heller. kun om natta og ca i snitt 2-3tima te dagen... det er faktiskt sant!

 
At 2:20 PM, Anonymous Anonymous said...

Haha, e du redd for ka me ska tru odd? ;) Ka du jørr siden du e så lide heima?

Kom på UM på lørdag kl21! =)

 
At 7:13 PM, Anonymous Anonymous said...

årh leffi!!! oppdatering??? eg holle på å dø når eg ser at du ikkje oppdatere bloggen din!! eg e pcfrik og du vett d! så se å oppdater bloggen din sånn at eg kan kommmmmmmmmmeeeeennnnnteeeerrrraaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NÅ!!!"¤#%&/(

 
At 12:12 PM, Blogger Linda said...

Haha Odd, veldigt løje! D e ikkje eg så he skeve den siste kommentaren!D va derfor eg ikkje skjønte någenting når du fortalte om den lange kommentaren på Leffi sin blogg, d e jo du så he skreve den!

 
At 12:17 PM, Anonymous Anonymous said...

eg skrive de, ikkje d

 
At 6:22 PM, Blogger Linda said...

Ja ja men du passe jo på å skriva likt meg når du ska herma itte meg

 
At 10:08 PM, Anonymous Anonymous said...

hahahah...eg ler av dokke leffi og odd...dokke e saa logne..=) kjekt aa lesa litt oppdateringa fra heima...=) men jah,eg skreiv en sjuge ting paa posten nerforbi her saa les kommentaren...liden oppdatering fra usa..hahaha.. go mad with the war...=) and keep us updatet...=)

 
At 5:13 PM, Blogger irene said...

forslag t tidsfordriv:nytt innlegg

 
At 10:31 PM, Anonymous Anonymous said...

hei der! vi maa jo treffes en dag! hehehe... kos deg!

 

Post a Comment

<< Home