leffi all over the place

Saturday, August 12, 2006

gehør1

no er det ca. 10 dagar sidan eg fekk telefon frå konservatoriet om at eg måtte ta ein ny gehørprøve. og no har eg trent gehøret mitt kvar dag i minst 10 min i ca. 10 dagar. nokre dagar har eg holdt på i 2 timar tilsaman. eg begynner å gå tom for motivasjon, men eg skal verta god i dette no. etter 3 år me dårleg innstats i faget er det på sin plass at eg slitt litt no. men viss det er norke der ute som har nokre gode råd til korleis eg kan motivera meg sjølve tek eg imot råda med den største begeistring! berre skriv ein komentar her så skal eg lesa han!

8 Comments:

At 4:47 PM, Blogger Cecilie said...

Eg e imponerte øve deg leffi, ganske bra at du øve gehør litt kvar dag! d e bra! Viss du vil å trenge d, så kan eg hjelpa deg litt viss d e någe du syns e vanskeligt... Så kan eg forklara koss eg tenke! Motiver deg sjøl me at du har framgang, d e ein goe ting=) Masse lykke te på konsen!!

 
At 12:32 AM, Anonymous Anonymous said...

korti kan eg komma å besøga dokk i dokkas nya hus? du å samboaren din? :P

 
At 9:37 AM, Blogger leffi said...

nr1: me leie en leilighet. nr2: samboar hørres litt tvilsomt ut men det fint vel ikkje noge bere ord. nr3: du kan komma frå å me lørdag i alle fall om ikkje en dag før. men d kan ver me e opptatt me innflytting så anbefale å venta t litt øve helgå kanskje elle noge sånn. kanskje me bare ska arrangera en fest for alle så sleppe me at sånn plagsomme folk så ann i ren ska komma å plaga oss heila tiå bare så di ska få sjå koss me he d. men du e hertelig velkommen!

 
At 1:46 PM, Blogger Linda said...

Ja ha innflytningsfest! Då vil eg og komma! (Ikkje ha d på en fredag, elle partallslørdager ;))

 
At 5:39 PM, Blogger leffi said...

då e d bestemt d blir p en fredag elle partalslørdag! så sett av nei dagene så ska eg komma tebage me en eventuel dato. viss me gidde ha noge i d heila tatt!

 
At 10:36 PM, Blogger Linda said...

Nei! Eg ska på Nikko kver fredag, å på partallslørdager e d UM.. Må komma! Fuste UM e 26aug =)

 
At 2:45 PM, Anonymous Anonymous said...

eg e ikkje plagsomme...eg e kule..by the way eg traf odd og her en dag å han sa og at eg måtte komma på besøk så eg komme nok uansett om du vil eller ikkje... (sjøl om eg vett at du selfølgeligt vil ha besøk av meg:P) hehe.. neidå men jah, du e kvitt meg om akkurat en måned i dag:):S:)

 
At 12:48 AM, Blogger Henr|ette said...

Nå leffi, nå har det skjedd ein aldri så liten oppdatering på bloggen min.. Så fint om du legge merke t d:P

Lykke t i leiligheten. Hørte dokk hadde fått ein gigantisk sofa fra fretex:) Kjekt det!!

Lykke t på konsen!

 

Post a Comment

<< Home