leffi all over the place

Thursday, August 03, 2006

trening 5

i dag har eg hatt mi 5. treningsøkt. i dag velgte eg å trene øyra. dagen i dag byrja nemleg fint, men så ringte institutleiaren frå institut for song og dans ved uis og meddelte meg at eg ikkje hadde besått gehørkrava som er for å byrgje på utavande klassisk song. difor må eg ta ein gehørprøve når eg har begynt på skulen. i veke 34 skal prøven haldast. han sa at eg skulle kjpa meg ei bok som heiter "la det klinge" og den har eg bestil. mellombels har ingrid vore så elskverdig at hu fant eit dataprogram til meg som heiter "eartraining pro" det har eg lasta ned og har no hatt meg ei god økt med høyrelære. frivillig!!! eg skal ha meg ei økt til dagen no fram til prøven er unnagjort. eg kjente igjen ein del interval så eg er optimist. bilete kjem seinare

17 Comments:

At 5:57 PM, Blogger leffi said...

det har allereie komt ein førespurnad om korleis ein trener øyrene. det skal eg forklara. ein spelar to tonar og så skal ein kjenna igjen kva iterval det er. f.eks. frå ein "d" til ein "e" er det ein stor sekund, "e" til "f" er ein liten sekund. det fins ganske mange interval og mange kan likna på kvarandre. dessutan skal eg og læra meg å kjenna igjen akkordar osv.

 
At 6:00 PM, Blogger Linda said...

Oj, stress! Lykke te då! Du e flinke så trene ;) Mens eg sidde inne (i d fina vere) å spise muffins å drikke melk..

 
At 1:24 PM, Blogger Gunn said...

No må du passa deg så du ikkje blir treningsnarkoman!

 
At 2:07 PM, Blogger leffi said...

eg trur eg har blitt det allereie. i dag bar e eit tungt piano ut or butikken på gandal, og køyrde det heim...

 
At 5:33 PM, Blogger Linda said...

Har dokk kjøpt piano?

 
At 7:24 PM, Blogger Gunn said...

Ja no må du passa deg!!!! snart tenkjar du ikkje på anan enn trening!!

 
At 10:44 PM, Blogger Linda said...

ja, å då går d ud øve skule å venner!

 
At 10:25 AM, Blogger leffi said...

eg har kjøpt piano. eg likar å trena!

 
At 7:51 PM, Anonymous Anonymous said...

.

 
At 7:51 PM, Anonymous Anonymous said...

.

 
At 7:51 PM, Anonymous Anonymous said...

.

 
At 7:51 PM, Anonymous Anonymous said...

.

 
At 7:51 PM, Anonymous Anonymous said...

.

 
At 7:51 PM, Anonymous Anonymous said...

.

 
At 7:51 PM, Anonymous Anonymous said...

.

 
At 7:51 PM, Anonymous Anonymous said...

.

 
At 6:04 AM, Blogger Cathrin said...

dokke som isje har gptt musikk linja skjønne isje kor stor bragd d e å øva hørelære frivilligt..... eg e mektigt imponert leffi!!! snakkes me hos gerd tro?

 

Post a Comment

<< Home