leffi all over the place

Thursday, July 13, 2006

trening 3

denne tittelen eg nok kanskje litt missvisande. eg har ikkje trent sidan "trening 2", men eg har vore på fjellet å sleie ned tistlar. det er fysisk arbeid og difor meiner eg at det godt kan gå under denne tittelen. i det siste har eg vore på skjærgårds, det var kjekt. eg har søkt om stipend og det har eg fått. det er eg glad for! denne helga skal eg jobba på statoil. det er eg ikkje så glad for, men skal eg tena pengar så har eg ikkje noko val. vere vert snakrt fint og det synes eg er ok. livet er ok. eg er heime aleine men snart kjem mor og far heim og då er festen over. snart ska eg flytta ut. det er eg veldig glad for. ja dette var nok ikkje så spanande å lesa men eg har i det inste skreve noko her.

20 Comments:

At 4:47 PM, Blogger Linda said...

Når du flytte ud håbe eg du he lyst på besøg, hehe =) Du får ha lykke te me lesingå neste år ja, eg sleppe heldigivs onna d på et år nå, herli! Eg syns d va spanande å lesa, bra du skrive på bloggen din =)

 
At 6:20 PM, Blogger Linda said...

Har dokk fonne leilighed då?

 
At 1:40 AM, Blogger Cathrin said...

kor du sga flytta å me kem?

 
At 12:17 AM, Blogger leffi said...

eg flyttar ei gate opp og til høgre for meg. eg skal dela leilighet meg odd.

 
At 10:52 AM, Blogger Linda said...

D va jo ikkje så langt då.. Keffår flytte dokk ikkje nermare skulen, så dokk sleppe den lange veien..?

 
At 8:09 PM, Anonymous Anonymous said...

vettkje, stavanger hadde våre de besta...

 
At 9:21 PM, Blogger Linda said...

Ja d va d eg og tenkte.. så sleppe dokk å bussa å tåga så masse.. =)

 
At 10:11 PM, Anonymous Anonymous said...

eg e imponert øve at du he trent tri gonge i sommerferien allerede:D du e ikkje mislykka du..

 
At 1:41 PM, Blogger Linda said...

Nei, Stavanger e ikkje den beste byen. Men d e der UiS ligge.. Sandnes e og vil allti ver best =)

 
At 1:17 AM, Blogger Cathrin said...

å juleby.. like egersund eg:D kan isje du ha sleepover igjen helene??

 
At 2:10 PM, Blogger Linda said...

Ja d e fint i Egersund, men uansett så e Sandnes den beste byen! =) Å den e ikkje stygge. Me har jo den fine Sandve-parken. Å den kule Gand kjerkå. Å så e d ganske fint på Malmheim (som ligge i Sandnes), der e d ikkje så møje hus.

 
At 12:56 AM, Blogger leffi said...

men malmheim he vel ikkje så møje å gjer me sandnes som by,,,

 
At 10:20 AM, Blogger Linda said...

Malmhem jørr Sandnes finare ;) Fine plass å gå tur =) Men ellers har plassen ikkje så mye funksjon.. udenom alle gårane så ligge der då.. =)

 
At 10:23 AM, Blogger Gunn said...

Okai malmheim HAR ein funksjon!
Den har meg, TRENG dykk meir:) Me har nydelege kapellet. Så har me jo malmheim downtown: jokeren skulen og bensinpumpa:P

 
At 10:27 AM, Blogger Linda said...

Uuuuu, Gunn, ein joker!!! Wow, den dyraste butikken du kan finna liksom, den har dokk på Malmheim.. haha! You`re so lucky! Ja du bur på Malmheim, der bør hålla ;) hehe =)

 
At 1:34 AM, Blogger leffi said...

malmheim gjer sandnes kommune finare ikkje sandnes by... difor kan du ikkje snakka om malmheim når du skal diskutera kviforein by som er finast av sandnes å stavanger

 
At 11:32 AM, Blogger Gunn said...

Der støttar eg deg leffi, heilt sant, me har ingenting med sandnes som by og gjera. sorry linda

 
At 11:33 AM, Blogger Linda said...

Syns du Sandnes elle Stavanger e finast?

 
At 11:37 AM, Blogger Gunn said...

Eg er ikkje så stor tilhengjar av by eg. Gje meg Guds frie natur og eg er fornøgd:)

 
At 11:45 AM, Blogger Linda said...

D e forresten greit for meg at Malmheim jørr kommunen, og ikkje byen, finare.. =)

 

Post a Comment

<< Home