leffi all over the place

Thursday, September 21, 2006

livet i juvelveien 30 -the leffi version

her i juvelveien er livet bra. i alle fall for det meste. unntak eg det sjølvsakt og nokre av dei unntaka vil eg gjerne nemna her for å få utløp fom fustrasjonane mine.

det som er mest trivselsnedsettande er når odd står opp om morgonen. i begynnelsen var det litt plagsomt for han står opp tidleg og det vakna eg av. no har eg blitt å trøyt at det ikkje eg noko å tenka på lenger. MEN, det er eit stort men. no har nemleg odd fått for vane å koma inn på rommet mitt klokka 0630 for å hive hovudkål på meg! og av og til tomater og. det er litt ubehageleg!

det er vel eigentleg det som fører til dårleg trivesel her i gården men havna er heldigvis søt!

6 Comments:

At 5:11 PM, Blogger irene said...

det var godt at havna jallefall var søt! kaien i svg då, eller er det vårt kjære Frøylandsvatn det er snakk om?

 
At 5:53 PM, Blogger Linda said...

Haha, d va åg någe å jørr, hiva mad på deg.. Sløsing av mad..

men d e bra at livet i juvelveien e bra =)

 
At 7:30 PM, Blogger leffi said...

det var ikkje sløsing. objekta er fortsatt spisande.

 
At 7:38 PM, Blogger leffi said...

irene: eg synes havna i stavnager er søt, men gamlebyen er eigentleg endå søtare så eg veit ikkje heilt kvifor eg skreiv det.

 
At 10:37 PM, Blogger Linda said...

Hmm, så dokk spise maden så Odd he kasta i ansikte ditt.. javel ja.. =)

 
At 10:44 PM, Blogger irene said...

du skrive liga sløvt så du snakke;)

men eg glede meg t neste helg. i mårå e d eksamen, å eg har kje lest alt ennå. ojsann. blir bra dette her. hadde vore fint me en e jaffal!

 

Post a Comment

<< Home