leffi all over the place

Friday, September 22, 2006

tilstanden i juvelveien30

ja no kjem oppfylgjaren etter i går. eg tok nemleg hevn. eg gjekk å gleda meg heile dagen. til at odd skulle leggja seg. for eg hadde nemleg tukla med senga til odd. etter alle morgonane med hovedkål bestemte eg meg for å gjere hevn. når odd ikkje var heime gjekk eg inn på rommet hans og tok vekk alle plankane i senga hans. så la eg madrassa forsiktig oppå. og forlot rommet. då odd skulle leggja seg havna han å golvet eg stod utøre å lo, no kunne eg med stor glede gå å leggja meg. diverre vakna eg i dag av nok eit hovudkål. så no veit eg ikkje heilt kva mitt neste trekk skal vere.

10 Comments:

At 2:02 PM, Blogger Kenneth said...

kjekt å hørra at der e liv i dåkke begge to. sjøl om der e enn liden krig på gang så øveleve dåkke nåkk. d så ikkje drebe dåkke d styrke dåkke:-) e du ofta inne å låne benken t odd?

 
At 2:08 PM, Blogger Gunn said...

Hahah for ein fantastisk god ide! Er stolt av deg leffi

 
At 2:33 PM, Blogger leffi said...

eg lånar aldri benken til odd. sanglæraren min sa nemleg til meg at slike msuklar me får då ikkje er bra for stemmen. dei er ofte stive, som songar treng er fleksiblemsiklar i kroppen. dette trur eg eg skal skriva ein post om ein gong

 
At 4:18 PM, Blogger AK said...

Hahahaha!!!! Eg ser d for meg! Dåkke e dritkule, begge to! Husk alt alt e låv i krig og kjærlighet! Her har me allerede plassert en frosk i sengå te ein av di som bur her. Men frosken va vekke når han la seg. Å så våkna han neste morgen med rar smak i munnen, og hadde drømt at han åt ein ekkel hamburger som gjorde motstand når han putte den i munnen... :) Mystisk...

 
At 5:34 PM, Blogger Linda said...

Hahaha!! Så sykt løje!


Går dørå te Odd innøve, elle utøve? Eg har en idè!

 
At 9:03 PM, Blogger Arielle=) said...

Hehehe!
D hjalp visst ikkje så møye..:P

 
At 11:09 AM, Blogger Gunn said...

Litt morosame lurerier er alltid godt:) og foreløpig tykkjar eg at senga vinn øve hovudkål om morgonen

 
At 1:24 PM, Blogger leffi said...

odd har fjerna plankane i senga mi to gnonger no...

 
At 1:49 PM, Blogger Gunn said...

HAhah dykk i same leiligheit det må jo bli morosamt;) Glad at mine planker ikkje kan tas ut:)

 
At 8:38 PM, Anonymous Anonymous said...

Finn på meir tull! Å skriv om d på bloggen. D e så kjekt å lesa. Eg prøve å tenka på idèer te ka du kan jørr, men eg kåmme ikkje på någe. Kreativiteten er borte vekk

 

Post a Comment

<< Home