leffi all over the place

Wednesday, October 04, 2006

sjukskap

verda eg full av sjuke mennesker og ting som skjer her er noko av det sjukaste!:

irene furtar kontinuerleg fordi ho kutta seg litt i fingen. ho bør begynna å tenka litt på dei som ikkje har nokon fing å kutta seg i!

terje, trur eg det var, som vart sur fordi han fekk ei nektarinkorg i senga si. han bør bare ver glad og takksam for at han har alice trufast ved handa si!

helene som fant typen sin i ein busk! ikkja alle er så heldige!

eg har fått ny bil, men det er mildt sagt inga oppgradering!

det fins sikkert fleire sjuke ting å skriva om. har du noko som du veit om som er sjukt, skriv det her!

13 Comments:

At 7:30 PM, Blogger Linda said...

Sjuksskap ja. D e d mye av. D e feks sjukt at me har så mye i dette lande, mens i Afrika har de så lide.

Å så e der jo masse sjuke folk. Ei dama klikka på Steffen når me va i Oslo fordi han ikkje sa unnskyld når hu dytta borti han.

Å så e d sjukt at du forvente eg ska skriva kommentar sjå deg, og så skrive ikkje du kommentar sjå meg ;) hint hint

 
At 7:30 PM, Blogger Linda said...

Sånn, nå he eg skreve kommentar sjå deg, fornødde? ;)

 
At 7:41 PM, Blogger Gunn said...

hmm har du skifta bil? Slik må du jo fortelja meg om:)

 
At 8:06 PM, Blogger Linda said...

Ja, ka bil e d du har fått deg nå?

 
At 8:06 PM, Blogger Linda said...

Og ikkje minst, ka farge e den?

 
At 12:07 PM, Blogger leffi said...

bilen har ein lekker sølvgrå farge. det er ein mazda

 
At 1:50 PM, Anonymous Anonymous said...

keffår bytta du bil? tjente du pengar på d? Tvile på at den bilen e finare enn den fine kvide bilen du hadde før.. =)

 
At 1:51 PM, Anonymous Anonymous said...

Någe meir så e sjukt, e at itte eg begynte å jobba me Steffen spise eg nesten aldri sjikkelige lunsj og drikke masse brus :S

 
At 2:15 PM, Blogger leffi said...

eg bytta bil med broren min. sidan han trengte ein litt meir stabil bil når han skulle køyra til bodø får å gå på politihøgskulen

 
At 2:30 PM, Blogger irene said...

evt. skar meg inn t beine i fingen å har musta litt av følelsen i tuppen. (forhåpentlivis midlertidi)

 
At 11:35 PM, Blogger Linda said...

Det er sjukt at dykk må synga på språk dykk ikkje kan

 
At 6:52 PM, Blogger Marie said...

ååå. Har du og fått ny bil? Eg og, en kvide god bil.

 
At 10:04 PM, Anonymous Anonymous said...

eg he en sjuke ting... her en dag bestemmte guttane seg for aa gjer naage mot jentene, saa di gjekk inn fira stykk en itte en... dreid paa doet vaart, UTEN aa spyla ner... alle fira..aa gjekk vekk...
seinare fant naagen det ut, og di hadde pytta litt hot choclate i det og saa d saag ikkje ud ( eg saag d ikkje daa)

men ei av jentene her e helt saa hu tog smaa plastikkposa, la en drid oppi kver pose, aa la di pa kver sin av guttanes seng...hahaha..paa puta t alle guttane... sick??? hehehhehehe

 

Post a Comment

<< Home