leffi all over the place

Thursday, November 23, 2006

forprøvetida!

eg har vore rundt på ein del bloggar no og funne ut at det er ein hit å skrive om eksamenstida! eg har ikkje eksamen til jul, på mitt studie heiter det forprøvar. men eg har jo fri som alle andre til å lese. men det er ikkje så lett for som alle andre så synes eg og at alt blir kjekt i forhold til å lesa! d e jo synd. heldivis kan eg synga i tillegg og det er jo kjekt men det tell ikkje så mykje til jul som f.eks. musikkehistoie... det er dumt. d som eg gjer oftast når eigentleg skulle lest er å fyra i ovnen. kva gjer du når du eigentleg burde vore på rommet ditt eller i lesesalen for å auka kunnskapsnivået??

6 Comments:

At 8:12 PM, Blogger Gunn said...

Jo no skal du høyra:) Eg gjer alt anna, det er alltid reint hjå meg rundt eksamen, og det er alltid nokre venar det er ALT for lenge sidan eg har sett akkuratt då. Mystisk det der

 
At 10:17 PM, Blogger Linda said...

Rundt eksamenstider e d mye tv-titting og internett-surfing. But not this year! For eg har verken eksamen elle forprøve =)

 
At 11:54 AM, Blogger leffi said...

denstørste frustrasjonen er likevle at alt for få oppdaterer bloggane ofte nok. det er rett og slett ikkje så mykje kjekt å lesa. så oppfordringa er at alle må oppdatera fleire gonger til dagen!

 
At 6:59 PM, Blogger Linda said...

Men då bler d så mange oppdaterte blogger at du ikkje får tid te å lesa alle

 
At 5:43 PM, Blogger Linda said...

Ka me å ta imot din egen utfordring??! =)

 
At 6:59 PM, Blogger leffi said...

det har eg ikkje tid til. har betre og meir nyttge ting å gjere enn å tenka på kva eg skal skriva på bloggen!

 

Post a Comment

<< Home